material Description

مواد پلی‌اتیلن سنگین تزریقی 5620 یا HD5620EA تولید پتروشیمی اراک است و در ساخت قطعات سخت و سنگین کاربرد دارد

HD5620EA پتروشیمی اراک برای تماس با مواد غذایی مناسب است. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان ظروف غذایی از از این پلیمر استقبال کرده‌اند.

متاسفانه این گرید فعلا از چرخه تولید پتروشیمی حذف گردیده و تولید کنندگان باید از گریدهای جایگزین مانند 5251862N07Hi500 استفاده کنند.

موارد کاربرد پلی اتیلن سنگین گرید 5620

پلی اتیلن سنگین تزریقی 5620 تولید پتروشیمی اراک میباشد و در تولید قطعات کوچک تزریقی مانند درب بطری ، اسباب بازی، جعبه (سبد) میوه و قطعات مورد مصرف صنایع پزشکی از آن استفاده می‌شود.

این بسپار از جمله پلی‌اتیلن‌های پرفروش و پرطرفدار در بازار خرید و فروش مواد پلاستیک و محبوب تزریق کاران این صنعت می‌باشد.

کاربردهای معمولی

  • لوازم منزل
  • کلاهک و پوشش دریچه
  • ظروف دیواره نازک
  • ظروف حیوانات خانگی

نحوه تولید درب از پلی اتیلن تزریقی سنگین 5620:

برای تولید درب بطری‌های پلاستیکی از دو شیوه قالب‌گیری تحت فشار و دستگاه تزریق استفاده می‌شود. بسیاری از شرکت‌های امروزی با توجه به مزیت‌های استفاده از شیوه قالب‎گیری تحت فشار ترجیح می‌دهند تا از این روش برای تولید درب‌ بطری پت استفاده کنند. این شیوه می‌تواند با کاهش ۵۰ درصدی هزینه نهایی تولید، محصولات با کیفیت را تولید نماید.
در روش قالب‌گیری برای تولید درب بطری پلاستیکی، مواد خام با کیفیت مثلا پلی اتیلن سنگین تزریقی 5620 درون ترموست در قالب‌های از پیش گرم شده قرار داده می‌شود. این کار باعث خواهد شد تا زمانی که قالب با فشار به مواد درون درب وارد شود، مواد خام اولیه شکل و شمایل مورد انتظار با بگیرد. طبق آمارهای منتشر شده، استفاده از تکنولوژی قالب‌گیری تحت فشار باعث خواهد شد تا هزینه نهایی تولید به شکل قابل توجهی کاهش پیدا نماید. همچنین این شیوه برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی مؤثر است.

پلی اتیلن 5620 تقریبا کاربردی شبیه به پلی اتیلن های تزریقی 52518 و hi500 دارد.

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی اراک
  • بسته‌بندی: 25kg

مقاله های مرتبط: