material Description

HDPE HB 0035 مواد پلی اتیلن سنگین بادی  که با نام پلی‌اتیلن بادی 0035 تولید پتروشیمی بندرامام شناخته میشود در تولید ظروف بادی پلی اتیلن کاربرد دارد

بسپار HDPE 0035 تولید پتروشیمی بندر امام  آن قدر پرطرفدار است که در بازار خرید و فروش مواد پلاستیک اگر کسی تنها بگوید “بادی” منظورش همین گرید از پلی اتیلن سنگین است !!

این پلی اتیلن سنگین در طیف وسیعی از تولیدات استفاده می‌شود، ظروف نگهدارنده مواد بهداشتی و شوینده، ظروف نگهداری و حمل حلال و سوخت ، اسباب بازی ، ظروف غذا .. و به طور کلی هر محصولی که به روش تزریق دمشی تولید می‌شود.

پلی اتیلن یا PE

پلی‌اتن‌ یا پلی‌اتیلن‌ رایج‌ترین پلاستیکی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً به اختصار PE نوشته می‌شود. پلی‌اتیلن نوعی پلیمر است که در درجه اول در صنعت بسته‌بندی جهت تولید اقلامی از قبیل کیسه‌های پلاستیکی، فیلم‌های پلاستیکی، ژئوممبران و ظروف از جمله بطری‌ها و غیره استفاده می‌شود.

پلی اتیلن ها به دو دسته ی سبک و سنگین تقسیم میشوند .

فرآیند تولید با 0035 معمولا به روش تزریق دمشی می‌باشد .

فرآیند تولید ظروف گرید پلی اتیلن 0035 به شیوه‌ی بادی می‌باشد که به‌طور خلاصه به سه بخش: تزریق، دمیدن و بیرون انداختن تقسیم می‌شود.

 در این روش ابتدا گرانول‌های پلیمر در اکسترودر ذوب شده سپس با یک نازل داخل یک قالب تزریق می‌شود و لقمه ایجاد می‌شود سپس این لقمه از قالب خارج شده و داخل قالبی دیگر قرار می‌گیرد تا هوای گرم در آن دمیده شده و شکل قالب را به خود بگیرد، پس از سرد شدن قالب باز شده و قطعه خارج می‌شود.

HDPE0035″ پلی‌اتیلن با چگالی بالا با 1 بوتن به عنوان کومونومر است. دارای استحکام و مقاومت بالا و توده مولی بالا است.

شرایط پردازش

دمای مذاب توصیه شده: 200 – 230 درجه سانتی‌گراد و تولید به روش بادی کششی

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی بندر امام
  • بسته‌بندی: کیسه پلاستیکی 25 کیلوگرم

برای آشنایی بیشتر با روشهای تزریق دمشی مقالات ما را مطالعه نمایید: