material Description

مواد پلی اتیلن سنگین تزریقی گرید HI500  تولید پتروشیمی بندر امام میباشد و در تولید قطعات کوچک تزریقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد کاربرد پلی اتیلن سنگین گرید HI500

پلی اتیلن سنگین تزریقی HI500 تولید پتروشیمی بندر امام میباشد و در تولید قطعات کوچک تزریقی مانند درب بطری ، اسباب بازی، جعبه (سبد) میوه و قطعات مورد مصرف صنایع پزشکی از آن استفاده می‌شود.

این بسپار از جمله پلی‌اتیلن‌های پرفروش و پرطرفدار در بازار خرید و فروش مواد پلاستیک و محبوب تزریق کاران این صنعت می‌باشد.

نحوه تولید درب بطری پلاستیکی

 

برای تولید درب بطری‌های پلاستیکی از دو شیوه قالب‌گیری تحت فشار و دستگاه تزریق استفاده می‌شود. بسیاری از شرکت‌های امروزی با توجه به مزیت‌های استفاده از شیوه قالب‎گیری تحت فشار ترجیح می‌دهند تا از این روش برای تولید درب‌ بطری پت استفاده کنند. این شیوه می‌تواند با کاهش ۵۰ درصدی هزینه نهایی تولید، محصولات با کیفیت را تولید نماید.
در روش قالب‌گیری برای تولید درب بطری پلاستیکی، مواد خام با کیفیت مثلا پلی اتیلن سنگین تزریقی HI500 درون ترموست در قالب‌های از پیش گرم شده قرار داده می‌شود. این کار باعث خواهد شد تا زمانی که قالب با فشار به مواد درون درب وارد شود، مواد خام اولیه شکل و شمایل مورد انتظار با بگیرد. طبق آمارهای منتشر شده، استفاده از تکنولوژی قالب‌گیری تحت فشار باعث خواهد شد تا هزینه نهایی تولید به شکل قابل توجهی کاهش پیدا نماید. همچنین این شیوه برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی مؤثر است.

پلی اتیلن سنگین چیست

این پلی اتیلن دارای زنجیر پلیمری بدون شاخه است. بنابراین نیروی بین مولکولی در زنجیره بالا و استحکام کششی آن بیشتر از بقیه پلی اتیلن ها است.

شرایط واکنش و نوع کاتالیزور مورد استفاده در تولید پلی اتیلن HDPE موثر است. برای تولید پلی اتیلن بدون شاخه معمولاً از روش پلیمریزاسیون با کاتالیزور زیگلر ـ ناتا استفاده می شود.

اطلاعات تکمیلی

تولید کننده: پتروشیمی بندر امام
بسته‌بندی: 25kg

مقاله های مرتبط:

روش تولید انواع درب پلاستیکی در فرآیند تزریق چگونه است؟

محصولات قابل تولید با دستگاه تزریق

تفاوت قالب‌گیری تزریقی و بادی در چیست؟

فرآیند تزریق دمشی مواد پلاستیک چگونه انجام می‌شود؟

خرابی‌های رایج دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

مزیت قالب‌گیری تزریقی نسبت به سایر روش‌ها چیست؟

اهمیت ساخت قالب پلاستیک در صنعت تزریق پلاستیک چقدر است؟

انتخاب مواد مناسب جهت تزریق قالب پلاستیکی