material Description

PP R60 مواد پلی پروپیلن شیمیایی به اختصار R60 یک کوپلیمر تولید پتروشیمی اراک است

پلی پروپیلن PP R60 تولید پتروشیمی اراک و در زمینه ساخت قطعات سخت و همچنین لوله‌های پلی‌پروپیلنی کاربرد دارد. این پلیمر از خانواده کوپلیمرها میباشد.

این پلیمر بسیار پرکاربرد و جزو مواد پر فروش در زمینه تولید قطعات سخت است.

تولید این گرید به نسبت تقاضای آن بسیار پایین است و این مسئله در مقاطعی باعث ایجاد بازار سیاه برای آن در بازارهای خرید و فروش مواد پلاستیک گردیده بود.

کاربرد مهم مواد پلی پروپیلن PP R60 در صنعت ساختمان 

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوله ها در صنعت ساختمان، لوله های پلی‌پروپیلن یا لوله PP هستند. این لوله های پلی‌پروپیلنی در سایزهای مختلف و‌ در کاربردهای مختلف تولید می شوند.

دو دسته کاربرد و موارد استفاده لوله‌های تک لایه پلی‌پروپیلن PP ساخته شده از PPR60 بسیار رایج هستند، دسته اول لوله های پلی‌پروپیلن مورد مصرف در آبرسانی ساختمان که به لوله سفید یا سبز معروف هستند و معمولا در سایزهای 20 الی 63 تولید می شوند.

دسته دوم لوله های پلی‌پروپیلن فاضلابی که در قطرهای بالاتر تولید شده و در تخلیه فاضلاب ساختمان کاربرد دارند.
لوله های پلی‌پروپیلن آبرسانی علاوه بر لوله سفید به لوله های PP-RC نیز معروف هستند که به معنای استفاده از مواد پلی‌پروپیلن رندوم کوپلیمر می باشد.

البته استفاده از سایر مواد پلی‌پروپیلن مانند پلی‌پروپیلن همو پلیمر (PP-H)، پلی‌پروپیلن بلاک (PP-B) و پلی‌پروپیلن RCT نیز مجاز است. معمولا برای تولید لوله‌های تک لایه پلی‌پروپیلنی غیر از ماده PPZB332C، خرید مواد PPR60 و یا خرید مواد PPMR230 , PP ZR230  پیشنهاد میشود.

اطلاعات تکمیلی

تولید کننده: پتروشیمی اراک
بسته‌بندی: 25 کیلویی

برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقالات مرتبط پیشنهاد می‌شود: