material Description

مواد پلی اتیلن سنگین تزریقی 60507 تولید پتروشیمی جم میباشد و در زمینه ساخت انواع قطعات تزریقی استفاده میشود

پلی اتیلن سنگین تزریقی 60507 تولید پتروشیمی جم میباشد .این پلی اتیلن سنگین در زمینه ساخت انواع قطعات تزریقی استفاده میشود. خرید و فروش این پلیمر در بازار تولیدات پلیمر کم شده است.

تولید و عرضه این گرید در بورس کالا بسیار کم شده است و این امر تهیه این گرید را از بازار خرید و فروش مواد پلاستیک سخت کرده است.

فرآیند تزریق پلاستیک

می‌دانید که یکی از محبوب ترین روش ها برای تولید انبوه محصولات، مصنوعات و قطعات پلاستیک استفاده از ماشین آلات و قالبهای تزریق پلاستیک است.

در ادامه 5 مزیت فرآیند قالب‌گیری تزریقی نسبت به سایر روشهای تولید قطعات پلاستیک را بر شمرده ایم. اما پیش از آن بهتر است، روند کلی کار در این فرآیند را بشناسید.
روش کلی کار در این فناوری به این شکل است که یک مخزن تغذیه، مذاب پلاستیک را با عبور از یک مسیر و حفره‌های تعبیه شده وارد قالب می کند، سپس مذاب در قالب پلاستیک سرد و سفت می شود و نهایتا به وسیله المان های طراحی شده، قالب از قطعه پلاستیکی جدا می‌شود و قطعه تقریبا آماده است،
مگر اینکه به دلایل گوناگون، علاوه بر آنچه در ماشین قالب‌گیری تزریقی و قالب صورت می‌گیرد نیاز به انجام عملیاتی نظیر پولیش یا گرم کردن تدریجی قطعه و …. وجود داشته باشد.

در این مطلب می خواهیم برخی از مزایایی که به روش قالب‌گیری تزریقی نسبت به سایر روشهای تولید انبوه قطعات پلاستیک برتری می دهد، اشاره کنیم.

امتيازات شيوه تزريق پلاستيک :

  1. سرعت بالای توليد،
  2. تنوع وسيع مواد مورد استفاده در اين روش،
  3. صرفه جويی در نيروی انسانی،
  4. کمترين ميزان اتلاف مواد،
  5. کاهش عمليات بعد از تزريق در توليد محصول

اگر تولید به روش تزریق انجام شود میتوان از پلی اتیلن سنگین تزریقی 52518 استفاده کرد.

52518 یک کوپلیمر سنگین است و برای کاربردهای قالب‌گیری تزریقی که نیاز به تعادل بین فرآیندپذیری و روان‌پذیری آسان و خواص مکانیکی باشد مناسب است.

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی جم
  • بسته‌بندی: 25kg

جهت تکمیل اطلاعات در مورد روش قالب گیری تزریقی و مواد مناسب آن مطالعه مقالات زیر پیشنهاد می‌گردد: