material Description

ZB 332 L مواد پلی پروپیلن شیمیایی 332L یک کو پلیمر تولید پتروشیمی نوید زر شیمی میباشد که در ساخت و تولید جعبه باتری و تولید داشبورد اتوموبیل کاربرد دارد

Parslen PP 332 L ساخت پتروشیمی نوید زر شیمی کوپلیمر هتروفازی، با خصوصیاتی متوازن از خواص مکانیکی و فرآیندپذیری بوده که بدلیل مقاومت حرارتی بسیار بالا کاربرد وسیعی در صنعت ساخت قطعات پلیمری خودرو دارد.

با وجود افزودنی‌های آنتی‌استاتیک در فرمولاسیون، پس از تولید به راحتی از قالب جدا شده و آلودگی‌های محیطی کمترین تاثیر را بر آن خواهند داشت.

این محصول به علت کمبود تولید و عرضه در بازار خرید و فروش مواد پلاستیک از استقبال خوبی برخوردار نیست

موارد کاربرد پلی‌پروپیلن گرید PP 332 L:

بسپار PP ZB 332L تولید پتروشیمی نوید زر شیمی میباشد، از این کوپلیمر بیشتر در ساخت و تولید قطعات پلیمری خودرو، بدنه باطری و سایر قطعات پلیمری سخت می‌باشد.

این گرید مشابه PPR40 پتروشیمی اراک است و خواص و کاربردی مشابه با آن دارد.

کاربرد پلی‌پروپیلن PP332L در خودرو سازی

پلی‌پروپیلن یک پلیمر اشباع شده است که از مونومر، پروپیلن ایجاد می‌شود. پلی‌پروپیلن بیشترین پلاستیک استفاده شده در قطعات خودرو  ماست. از آنجا که PP یک پلیمر ترموپلاستیک است، می‌توان آن را به راحتی به هر شکلی درآورد. همچنین این ماده از مقاومت شیمیایی و حرارتی بسیار خوبی برخوردار است و به طور کلی در برابر ضربه مقاوم است.

بیشترین گریدی که در تولید خودرو از آن استفاده میشود ZB332L، PPR40,  و یا PP440L میباشد. با توجه به ویژگی‌های این ماده، آن را در سپر اتومبیل، سطل‌های گاز و حتی الیاف فرش کف داخلی اتومبیل خود پیدا خواهید کرد.

این ماده جایگزینی اقتصادی‌تر برای پلاستیک‌های گران قیمت با مقاومت و دوام مشابه است که به کاهش هزینه‌های تولید کمک می‌کند. یکی از مزایای عمده پلی‌پروپیلن این است که در برابر اسیدها، بازها و حلال‌های شیمیایی مقاومت خوبی دارد. از این ماده می‌توان در محفظه‌های گاز، الیاف مورد استفاه، ضربه گیرها مانند سپر، عایق کابل و مخازن شیمیایی استفاده کرد.

تکنيک‌های جديد نيز محتملا باعث افزايش مصرف PP در خودرو می‌گردد . تکنولوژی ساختاری ساندويچی و لانه زنبوری باعث افزايش مقاومت قطعات می‎‌گردد که استفاده از اين ساختارها با استفاده از مواد پلی‌پروپلن PP در حال گسترش است .

رقابت شدیدی در فروش مواد پلیمری به صنایع خودرو سازی وجود دارد که پلی‌پروپیلن گرید ZB 332L مطمئنا بخشی از آن است.

اطلاعات تکمیلی تولید کنندگان و بسته بندی ZB332L

تولید کننده: پتروشیمی زر شیمی
بسته‌بندی: 25kg

برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقالات مرتبط زیر توصیه می‌گردند: