material Description

PP ZB 332C مواد پلی پروپیلن شیمیایی یا به اختصار 332C یک کوپلیمر تولید پتروشیمی نوید زرشیمی میباشد و در تولید لوله سبز استفاده می‌شود

پلی پروپیلن شیمیایی گرید PP ZB 332C تولید پتروشیمی نوید زر شیمی میباشد، از خانواده کوپلیمرهاست و در تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلنی کاربرد دارد.

این بسپار با کیفیت طرفداران بسیاری در میان تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی‌پروپیلن دارد و از اقبال خوبی در بازار خرید و فروش مواد پلاستیک برخوردار است.

کاربرد مهم مواد پلی پروپیلن 332C در صنعت ساختمان 

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوله ها در صنعت ساختمان، لوله های پلی‌پروپیلن یا لوله PP هستند. این لوله های پلی‌پروپیلنی در سایزهای مختلف و‌ در کاربردهای مختلف تولید می شوند.

دو دسته کاربرد و موارد استفاده لوله‌های تک لایه پلی‌پروپیلن PP ساخته شده از PP ZB 332C بسیار رایج هستند، دسته اول لوله های پلی‌پروپیلن مورد مصرف در آبرسانی ساختمان که به لوله سفید یا سبز معروف هستند و معمولا در سایزهای 20 الی 63 تولید می شوند.

دسته دوم لوله های پلی‌پروپیلن فاضلابی که در قطرهای بالاتر تولید شده و در تخلیه فاضلاب ساختمان کاربرد دارند.
لوله های پلی‌پروپیلن آبرسانی علاوه بر لوله سفید به لوله های PP-RC نیز معروف هستند که به معنای استفاده از مواد پلی‌پروپیلن رندوم کوپلیمر می باشد.

البته استفاده از سایر مواد پلی‌پروپیلن مانند پلی‌پروپیلن همو پلیمر (PP-H)، پلی‌پروپیلن بلاک (PP-B) و پلی‌پروپیلن RCT نیز مجاز است. معمولا برای تولید لوله‌های تک لایه پلی‌پروپیلنی غیر از ماده PP ZB 332C، خرید مواد PPR60 و یا خرید مواد PPMR230 , PP ZR230  پیشنهاد میشود.

اطلاعات تکمیلی

تولید کننده: نوید زر شیمی
بسته‌بندی: جامبوبگ

برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقالات مرتبط پیشنهاد می‌شود:

لوله‌های تک لایه پلی‌پروپیلنی چه مزایایی دارد؟

اتو لوله چیست و چه کاربردی دارد؟

پلی‌پروپیلن ، لوله‌های پلی‌پروپیلنی، کاربرد و نحوه‌ی اتصال آن‌ها

آشنایی با ساخت پلی‌پروپیلن و ویژگی‌ها و مزایای این پلیمر